Jak vzniklo Happy English?

Během studia na vysoké škole (Učitelství 1. stupeň ZŠ) jsem měla možnost strávit půlrok v Anglii. Britské školství mě natolik zaujalo, že jsem se po návratu rozhodla založit kroužek angličtiny Happy English.

Happy English bylo založeno v roce 2018 a zaměřuje se na výuku angličtiny v mateřských a základních školách pro děti ve věku od 3 do 10 let. Inovativní výukové metody, se kterými jsem se seznámila právě v Anglii, jsou základem našeho výukového programu.

Mám obrovskou radost, že se kroužek stal u dětí velmi oblíbeným a mnoho z nich ho opakovaně navštěvuje. Proto jsme postupně rozšiřovala tým Happy English o další talentované lektorky, abychom mohli poskytnout co nejlepší výuku. Lektorky jsou studentky pedagogických škol, které jsou velmi kvalifikované a mají vášeň pro výuku.

Momentálně nabízíme kroužek angličtiny pro MŠ a ZŠ v Olomouci a jejím okolí. Od našeho založení kroužek absolvovalo přes 1 000 dětí, což mě velmi těší. 

Tým Happy English

Co nás všechny spojuje? 

  • milujeme práci s dětmi 
  • máme energii na rozdávání 
  • ovládáme anglický jazyk 
  • chceme zábavnou výuku! 

Mgr. Bc. Kristýna Blašková

Organizace táborů a kroužků 
& lektorka kroužků

Když jsem začínala vést můj první kroužek při studiu VŠ, nevěřila jsem, že se stane takto oblíbeným a budu moct moje nadšení do výuky sdílet se skvělým týmem lektorek, které mám. 

Jsem vděčná za to, že mohu dělat to, co mě baví, a tuto radost sdílet s dětmi, rodiči i řediteli škol. 

V létě se budu těšit na všechny děti na příměstských táborech. 

Barbora Hofmanová, DiS.

Lektorka kroužků angličtiny

Kroužky Happy English jsem začala vést na začátku roku 2024 a moc mě to baví.

 Výuce angličtiny se věnuji už od střední školy, učila jsem jak malé děti, tak dělala doučovaní pro starší děti. Rok jsem žila v USA, kde jsem se starala o děti a tvořila jim program. 

Momentálně studuji Učitelství pro mateřské školy v Olomouci. 

Ve volném čase se věnuji zpěvu, hře na klavír a tanci. Ráda čtu knížky a občas si jdu zaběhat. 

Moc se těším, až se společně potkáme na kroužcích angličtiny!  

Mgr. Klára Bajtová

Lektorka na příměstských táborech

Pracuji jako paní učitelka na základní škole a angličtina mě moc baví. Ráda se vzdělávám, a proto po magisterském studiu učitelství pokračuji doktorským studijním programem. 

Ve volném času se věnuji tenisu, turistice nebo čtení. Někdy se mi povede přečíst za jeden celou knížku. 

Moc se těším na letní dobrodružství, které s dětmi zažijeme. Aktuálně v Happy English vyučuji pouze na příměstských táborech. 

Kateřina Stejskalová

Lektorka na příměstských táborech

Tábory vedu už od svých 17 let a kroužky angličtinky Happy English učím již od roku 2020. Svou práci miluji a ráda předávám dětem nové vědomosti i dovednosti. 

Ve svém volném čase ráda čtu, cvičím, běhám a skáču přes švihadlo. Od září mě čeká další vzrušující kapitola, kdy budu paní učitelkou v 1. třídě. 

Těším se, že si společně užijeme spoustu zábavy a nezapomenutelných zážitků na příměstském táboře Happy English!

Mgr. Eliška Kneiflová

Lektorka na příměstských táborech

Kroužky angličtinky Happy English mě provázely takřka celým studiem, které jsem letos zdárně dokončila. 

Práce s dětmi mě neskutečně naplňuje, baví mě přirozená zvídavost a kreativita dětí a já ji ráda podporuji. 

Ve volném čase ráda sportuji - jezdím na kole, běhám, hraji tenis, lezu po skalách. Dále ráda zpívám a čtu. Od září mě čeká nová etapa - nastupuji jako paní učitelka do 2. třídy. 

V létě se budu moc těšit na všechny děti na příměstských táborech Happy English!

Výuka Happy English

  • Výuka je inspirována britským školstvím.
  • Během lekcí mluví lektorka na děti výhradně anglicky.
  • Rodičům přihlášených dětí je v průběhu kurzu pravidelně rozesílán email s informacemi o probraných tématech, slovíčkách a také volitelné materiály k procvičení.
  • Všechny výukové materiály (pracovní listy) jsou v ceně kurzu.
  • Obsah lekcí je tvořen s důrazem na hravou formu výuky, která napomáhá dětem učit se cizí jazyk přirozeně. 
  • Příběhy a hry vedou děti k lepšímu poslechu a mluvení. 
  • Říkanky a písně s tancem umožňují zdokonalení výslovnosti a intonace.
  • Využívané metody v každé lekci (viz níže): 
  •       Metoda TPR 
  •       Metoda Storytelling
  •       Metoda CLIL

Principy výuky

Anglický jazyk

Lekce probíhají především v anglickém jazyce.  

Velká Británie

Výuka je inspirována britským školstvím.  

Týmová práce

Skupinová práce je důležitým prvkem každé lekce, protože stmeluje kolektiv dětí a vede je ke spolupráci. 

Sebehodnocení

Na konci každé lekce se s dětmi soustředíme na hodnocení lekce a jejich pokroku v anglickém jazyce.  


Metoda TPR

(Total Physical Response)

Metoda je založena na spojení pohybové aktivity s cizím jazykovým výrazem. (Například při frázi "Stand up" lektorka naznačí pomocí rukou pohyb nahoru.)

Metoda Storytelling

Principem metody je vyprávění, čtení a dramatické či výtvarné ztvárňování příběhů. Příběhy rozvíjí u dětí poslech, mluvení a čtení. 

Metoda CLIL

(Content and Language Integrated Learning)

Jedná se o propojení anglického jazyka s dalšími předměty. (Například počítání v kurzu angličtiny.)